ارزیشن
search empty موردی یافت نشد.
search empty موردی یافت نشد.
flame ﺟﺴﺘﺠﻮﻫﺎی ﭘﺮﻃﺮﻓﺪار
clock آﺧﺮﯾﻦ ﺟﺴﺘﺠﻮﻫﺎ

راهنمای گام به گام ثبت نام آزمون دولینگو

آزمون‌های زبان انگلیسی
تیم تحریریه ارزیشن ۲۷ دی ۱۴۰۲ 11 دقیقه اشتراک گذاری:
راهنمای گام به گام ثبت نام آزمون دولینگو

ثبت نام در آزمون دولینگو Duolingo مناسب داوطلبانی است که به دنبال تحصیل در خارج از کشور خودشان و در کشورهایی مانند ایالات متحده، کانادا، انگلستان یا هر کشور بزرگ انگلیسی زبان هستند، باید مهارت زبان انگلیسی خود را اثبات کنند. داوطلبان آیلتس، تافل یا PTE اکنون یک انتخاب محبوب دیگر برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی، یعنی آزمون زبان انگلیسی Duolingo دارند. در ارزیشن قبلاً نکات آمادگی برای آزمون Duolingo و تکنیک‌های افزایش امتیاز دولینگو را پوشش داده‌ایم. در این مقاله در مورد مراحل ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo در خدمت شما هستیم. آزمون دولینگو یک آزمون کاملاً آنلاین است، بنابراین، داوطلبان می‌توانند آن را از هر جایی، چه در خانه و چه در محل کار، در این آزمون شرکت کنند. داوطلبان آزمون برای شرکت در آزمون DET نیازی به مراجعه به مرکز آزمون و یا رزور اسلات ندارند. هزینه آزمون Duolingo نسبت به سایر آزمون‌های مشابه بسیار پایین‌تر است.

ثبت نام دو لینگو برای سال ۲۰۲۴ میلادی

با توجه به سایر آزمون‌های زبان، ثبت نام در آزمون انگلیسی Duolingo راحت، سریع و مقرون به صرفه است. داوطلبان می‌توانند از هر کجای دنیا برای هر زمان که مایل باشند، در آزمون دولینگو ثبت نام کنند. به این ترتیب، هیچ محدودیتی برای شرکت در آزمون DET وجود ندارد. اگر داوطلبان کمتر از ۱۳ سال سن دارند، برای شرکت در آزمون انگلیسی Duolingo باید اجازه والدین خود را بگیرند. ثبت نام Duolingo را می‌توان تنها چند دقیقه قبل از انجام آزمون نیز انجام داد. هیچ تاریخ مشخصی توسط سازمان مجری برگزار کننده آزمون DET برای شرکت در آزمون Duolingo ارائه نشده است. به این ترتیب هیچ الزام و یا محدودیت خاصی برای شرکت در آزمون انگلیسی Duolingo وجود ندارد، با این حال، متقاضیان باید تجهیزات خاصی را که توسط سازمان برگزار کننده ذکر شده است داشته باشند.

ثبت نام آزمون دولینگو

الزامات اولیه آزمون انگلیسی Duolingo

  • شناسه دولتی معتبر مانند گذرنامه یا گواهینامه رانندگی
  • یک کامپیوتر یا لپ تاپ در حال کار
  • یک اتاق با نور خوب و کافی
  • یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد و پرسرعت
  • الزامات سخت افزار/ نرم افزار تست انگلیسی Duolingo
  • یک مرورگر پشتیبانی شده (Chrome یا (Opera
  • یک میکروفون
  • یک دوربین جلو
  • بلندگوها

فرآیند ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo

داوطلبان می‌توانند از طریق اپلیکیشن Duolingo در هر نقطه از جهان برای آزمون زبان Duolingo ثبت نام کنند. این آزمون سریع و راحت است و می‌توانید چند دقیقه قبل از شرکت در آزمون در آن ثبت نام کنید. تاریخ خاصی برای آزمون انگلیسی Duolingo وجود ندارد، بنابراین، می‌توانید هر روز و در هر زمان آن را امتحان کنید. برای تکمیل مراحل ثبت نام Duolingo باید هزینه ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo را به مبلغ ۵۹ دلار بپردازید. هم چنین برای ثبت نام در آزمون نیاز به پرداخت آنلاین دارید.

  • مرحله ۱: وارد وب سایت رسمی دولینگو شوید و با پر کردن مشخصات خود به بخش «ثبت نام» بروید تا یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  • مرحله ۲: با پر کردن تمام جزئیات لازم یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  • مرحله ۳: به چه چیزی علاقه دارید؟ داوطلبان باید پاسخ دهند که چرا برای فرآیند ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo درخواست می‌دهند.
  • مرحله ۴: پس از ایجاد یک حساب کاربری، شما به صفحه ثبت نام هدایت می‌شوید که در آن می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف Try the Test، Purchase the Test یا Take the Test همان طور که در اینفوگرافیک زیر نشان داده شده است، انتخاب کنید. علاقمندان می‌توانند گزینه «دانلود» را در آنجا ببینند. برای باز کردن وب سایت رسمی DET در رایانه لازم است.
راهنمای گام به گام ثبت نام آزمون دولینگو
  • یک آزمون را امتحان کنید (Try the Test): یک آزمون تمرینی ۱۵ دقیقه‌ای برای آماده شدن برای آزمون انگلیسی Duolingo دریافت خواهید کرد.
    • خرید آزمون (Purchase the Test): این امکان را به شما می‌دهد تا هر زمان که برای آن آماده شدید، آزمون را خریداری کرده و در ۲۱ روز آینده در آن شرکت کنید.
    • شرکت در آزمون (Take the Test): اگر می‌خواهید در زمان ثبت نام در آزمون شرکت کنید، باید این گزینه را انتخاب کنید. این به شما امکان می‌دهد بلافاصله پس از ثبت نام در آن آزمون دولینگو شرکت کنید.
  • مرحله ۵: پس از نهایی کردن گزینه، برای پرداخت هزینه آزمون انگلیسی Duolingo هدایت می‌شوید. باید هزینه ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo را از طریق هر یک از کارت‌های اعتباری اصلی یا از طریق PayPal پرداخت کنید.
راهنمای گام به گام ثبت نام آزمون دولینگو

هزینه آزمون Duolingo

آزمون انگلیسی Duolingo به عنوان یک آزمون راحت، سریع و مقرون به صرفه طراحی شده است که برای اثبات مهارت زبان انگلیسی برای پذیرش در یک موسسه آموزشی در خارج از کشور استفاده می‌شود. هزینه تست Duolingo برای یک بار امتحان ۵۹ دلار است. اگر می‌خواهید دو تست یا یک بسته تست بخرید، باید ۹۸ دلار بپردازید.

در صورتی که مایل به خرید آزمونی هستید که نتایج سریع‌تری داشته باشد، به یاد داشته باشید که گزینه «نتیجه سریعتر Faster Result» را انتخاب کنید که هنگام قرار دادن آزمون در سبد خرید شما ظاهر می‌شود. برای به دست آوردن نتایج ظرف مدت ۱۲ ساعت به جای دو روز، باید ۴۰ دلار اضافی بپردازید.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo

داوطلبان باید به صورت آنلاین هزینه آزمون را از طریق کارت اعتباری و یا از طریق پی پال پرداخت کنند. پس از به دست آمدن نتایج، دانشجویان می‌توانند همان را بدون پرداخت هزینه اضافی به موسسات مختلف ارسال کنند. پرداخت هزینه ثبت نام DET باید قبل از شروع آزمون انجام شود. شما می‌توانید برای پرداخت هزینه آزمون دولینگو از خدمات پرداخت ارزی مطمئن و امن وبسایت رسمی ارزیشن بهره ببرید.

نشانگرهای ثبت نام Duolingo English Test

در حین ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo، شرکت کنندگان در آزمون باید قوانین خاصی را که توسط هیئت مجری دولینگو DET تعیین شده است، رعایت کنند. در صورتی که آزمون‌دهنده قوانین را نقض کند، Duolingo می‌تواند با توجه به شدت وضعیت، هر اقدام سخت‌گیرانه‌ای را انجام دهد. آنها می‌توانند آزمون شما را لغو کنند و یا نمره شما را باطل کنند یا داوطلب را برای همیشه از شرکت در آزمون انگلیسی Duolingo محروم کنند.

الزامات و لوازم ضروری برای آزمون دولینگو

شما پیش از آزمون باید هر یک از موارد زیر را آماده کرده باشید و قوانین اعلام شده توسط سازمان برگزار کننده آزمون دولینگو را رعایت کنید. آزمون دهنده باید:

  • اتاقی با نور کافی داشته باشد.
  • ۶۰ دقیقه وقت آزاد
  • یک کامپیوتر سالم و قابل اعتماد
  • دوربین جلو، میکروفون و بلندگو
  • آزمون شونده باید در اتاق تنها باشد.
  • در طول آزمون، گوش‌ها و صورت آزمون شوندگان باید به وضوح در دوربین قابل مشاهده باشند.
  • شرکت کنندگان در آزمون مجاز به صحبت با کسی در طول آزمون نیستند.
  • شرکت کننده در طول آزمون نمی‌تواند به مرورگر وب دیگری دسترسی داشته باشد.
  • آزمون شونده باید به سیستم نگاه کند و اجازه ندارد در طول آزمون از صفحه نمایش، چشم بردارد.

برخی از قوانین مهمی که همه شرکت کنندگان در آزمون باید قبل و در حین انجام DET در نظر داشته باشند در زیر فهرست شده است:

  • مطمئن شوید که هیچ کس در اتاق آزمون در کنار شما نباشد، صورت شما نباید پنهان یا نامشخص باشد.
  • از هیچ هدفون یا گوشی برای آزمون استفاده نکنید.
  • ارتباط با افراد دیگری در اتاق در طول آزمون مجاز نیست.
  • اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع آزمون اعتبار نوشتن را وارد کرده‌اید.
  • یادداشت برداری مجاز نیست نگاه کردن به دور از صفحه نمایش مجاز نیست.

لغو یا زمان‌بندی مجدد آزمون انگلیسی Duolingo

داوطلبان باید ظرف ۲۱ روز پس از ثبت نام در آزمون انگلیسی Duolingo شرکت کنند. برای داوطلبانی که ظرف ۲۱ روز پس از پرداخت اقدام به آزمون نکنند، مبلغی بازپرداخت نمی‌شود. بنابراین، مطمئن شوید که در این مدت آزمون شرکت خواهید کرد.

اگر داوطلبی در طول آزمون با مشکلاتی مواجه شود یا نتواند نتایج آزمون انگلیسی Duolingo را در مدت زمان معقول دریافت کند ، Duolingo بازپرداخت یا آزمون مجدد ارائه می‌دهد. برای درخواست بازپرداخت، شرکت کننده آزمون باید موضوع را به صورت کتبی در عرض ۲۴ ساعت به Duolingo توضیح دهد. مبلغ بازپرداخت از آزمون اصلی تجاوز نخواهد کرد.

سوالات متداول در مورد ثبت نام دولینگو سال ۲۰۲۴ میلادی

هزینه ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo (DET) چیست؟

شما می‌توانید یک یا چند آزمون انگلیسی Duolingo را در وب سایت رسمی Duolingo خریداری کنید. کسانی که مایل به خرید یک تست هستند باید مبلغ ۵۹ دلار را پرداخت کنند. آنها می‌توانند در هر زمان به صورت آنلاین در آزمون شرکت کنند. کسانی که مایل به صرفه جویی در هزینه هستند می‌توانند بسته آزمون انگلیسی Duolingo را خریداری کنند که با قیمت تخفیفی ۴۹ دلاری (مجموع ۹۸ دلار) در دسترس است. داوطلب می‌تواند نمرات آزمون Duolingo خود را در عرض ۱۲ ساعت با پرداخت هزینه اضافی ۴۰ دلاری به دست آورد. شرکت کنندگان در آزمون باید توجه داشته باشند که هزینه‌ها ممکن است در طول زمان تغییر کند و ممکن است به عوامل مختلفی از جمله مکان و نرخ تبدیل ارز بستگی داشته باشد.

چگونه می‌توان برای آزمون انگلیسی Duolingo در ایران ثبت نام کرد؟

ثبت نام برای آزمون انگلیسی Duolingo یک فرآیند آسان است. اگر مایل به درخواست برای آزمون هستید، باید به وب سایت رسمی Duolingo مراجعه کنید. سپس باید روی برگه «ثبت نام» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. اطلاعات شخصی خود مانند سن، آدرس ایمیل و رمز عبور را وارد کنید. هم چنین می‌توانید از طریق اکانت Gmail خود وارد شوید. روی گزینه بعدی Next کلیک کنید. اکنون زمان و تاریخ آزمون مورد نظر خود را انتخاب کرده و کشور محل اقامت خود را انتخاب کنید. هزینه ثبت نام را با کمک کارت اعتباری یا نقدی یا PayPal خود پرداخت کنید. اگر در مورد پرداخت هزینه آزمون نگرانی دارید شما می‌توانید به راحتی با تماس با همکاران ما در ارزیشن، از خدمات پرداخت ارزی به صورت ایمن، مطمئن و آسان برخوردار شوید.

آیا آزمون انگلیسی Duolingo آسان است؟

عواملی مانند تسلط شرکت کننده در آزمون به زبان انگلیسی، میزان آشنایی وی با آزمون و میزان آمادگی فرد برای شرکت در آزمون تعیین می‌کند که آیا آزمون آسان است یا خیر. به طور کلی، آزمون انگلیسی Duolingo برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی در بخش‌هایی مانند صحبت کردن، شنیدن، خواندن و نوشتن ایجاد شده است. در پایان، کسی که به خوبی برای آزمون آمادگی کسب کرده است و با برنامه درسی انتخابی خود همسو و هماهنگ است، در مقایسه با همسالان خود که آمادگی لازم را ندارند، آزمون را آسان‌تر ارزیابی خواهند کرد.

آیا ارسال نتایج آزمون Duolingo به دانشگاه‌ها در سراسر جهان هزینه‌ای دارد؟

نمرات آزمون انگلیسی Duolingo توسط هزاران موسسه در سراسر جهان پذیرفته شده است. بعد از این که برای امتحان حاضر شدید و نتایج خود را به دست آوردید، می‌توانید نمرات آزمون را به هر تعداد دانشگاه که می‌خواهید به صورت رایگان در ۳۰ روز اول ارسال کنید. زمانی که این مدت ۳۰ روزه تمام شد و می‌خواهید نمرات را ارسال کنید، برای ارسال آن به مؤسسات باید مبلغی را پرداخت کنید. این که چقدر باید بپردازید به دانشگاه و یا کالج مورد نظر و نوع گزارش آزمونی که درخواست می‌کنید بستگی دارد.

آیا می‌توان آزمون انگلیسی Duolingo را در تلفن همراه انجام داد؟

شما می‌توانید آزمون انگلیسی Duolingo (DET) را روی لپ‌تاپ یا رایانه رومیزی خود با mac OS یا Windows امتحان کنید. لطفاً توجه داشته باشید که نمی‌توانید DET را در هیچ دستگاه تلفن همراه، نوت بوک، Chromebook یا iPad انجام دهید. حتی سیستم عامل‌های لینوکس یا ChromeOS برای شرکت در آزمون پشتیبانی نمی‌شوند. اگر همین کار را با تلفن همراه خود انجام دهید، نتایج شما تأیید نمی‌شود و نمی‌توانید دوباره در آزمون شرکت کنید. بنابراین قبل از شروع آزمایش، مطمئن شوید که هیچ ساعت هوشمند، تلفن، تبلت یا دستگاه دیگری در اتاق شما وجود ندارد.

هنگام شرکت در آزمون Duolingo باید از انجام چه کارهایی اجتناب کرد؟

قوانین و مقررات خاصی وجود دارد که برای حضور در DET باید از آنها پیروی کرد. در مرحله اول، هنگام انجام آزمایش از هدفون یا هندزفری استفاده نکنید. اگر این کار را انجام دهید، نتایج امتحان شما تایید نمی‌شود و شما باید دوباره در امتحان شرکت کنید. هم چنین در زمانی که آزمون در حال انجام است، فرد مجاز به نوشتن یا یادداشت‌برداری نیست. انجام این کار باعث می‌شود که از انجام مجدد تست منع شوید. اگر تخلف جدی باشد، ممکن است این اتفاق هم بیفتد که نتوانید به طور دائم در آزمون شرکت کنید.

آیا می‌توان در آزمون Duolingo در شب شرکت کرد؟

پاسخ به شما بستگی دارد که چه زمانی می‌خواهید در آزمون شرکت کنید. هیچ زمان ثابتی برای حضور در آن تعیین نشده است. روز یا شب، انتخاب با شماست. آن چه را که بیشتر مورد علاقه شماست و راحت است انتخاب کنید. فقط مطمئن شوید که اتصال اینترنت شما قابل اعتماد است و سرعت مناسبی دارد. با این حال، از آن جایی که آزمون حدود یک ساعت تمام می‌شود، فرد باید در طول مدت آزمون متمرکز و هوشیار بماند. اگر فردی هستید که در شب کارایی لازم را ندارید و شب هنگام به راحتی خسته می‌شوید، همیشه ایده خوبی است که این آزمون را صبح که کاملاً بیدار و سرحال هستید برگزار کنید.

آیا نمره آزمون انگلیسی Duolingo در کانادا پذیرفته می‌شود؟

بله، دانشگاه‌ها و کالج‌های مختلف کانادا نمرات Duolingo English Test را می‌پذیرند تا مهارت زبان انگلیسی دانشجویان را ارزیابی کنند. از آن جایی که این یک آزمون زبان نسبتاً جدید است، به داوطلبان پیشنهاد می‌شود که با مؤسسات مورد نظر خود تماس بگیرند و تأیید کنند که آیا آزمون دولینگو را می‌پذیرند یا خیر و هم چنین شرایط نمره خود را تأیید می‌کنند. اما موسساتی نیز در کانادا وجود دارند که نمره و امتیاز دولینگو را قبول نمی‌کنند. این آزمون کم کم در حال تبدیل شدن به جایگزینی برای سایر آزمون‌های زبان استاندارد مانند تافل، آیلتس و غیره است.

معایب آزمون انگلیسی Duolingo چیست؟

اگر چه شرکت در آزمون انگلیسی Duolingo مزایای زیادی دارد، اما این آزمون دارای معایبی نیز می باشد. اولاً، به عنوان یک آزمون جدید، در مقایسه با سایر آزمون‌های مهارت زبان معروف مانند آیلتس یا تافل، سؤالات نمونه آزمون محدودی دارد. این به این معنی است که ممکن است در حین امتحان بیش از یک بار سؤالات مشابهی مطرح شود و به محتوای آزمون بزرگتر دسترسی نداشته باشد. از آن جایی که آزمون فقط به صورت آنلاین انجام می‌شود، اگر با مشکلات فنی مانند مشکلات اتصال به اینترنت یا مشکلات مربوط به رایانه مواجه هستید، عملکرد شما ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

سخن پایان

فرآیند ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo ساده و راحت است. داوطلبان می‌توانند در هر زمان که بخواهند با پرداخت هزینه و زمان بندی آزمون خود در مدت ۲۱ روز، به صورت آنلاین در آزمون انگلیسی Duolingo ثبت نام کنند. بدون نیاز به حداقل تحصیلات یا سن، DET یک گزینه مقرون به صرفه و در دسترس برای ارزیابی زبان انگلیسی ارائه می‌دهد.

4.8 /5
امتیاز دهید 138 نفر به این مطلب امتیاز داده‌اند.